Сучасний інструментарій шкільних уроків
Засвоєння навчальної інформації починається з її сприйняття. Саме в цьому велику роль відіграють засоби наочності. Особливо це стосується уроків біології.
При безпосередньому впливі наочного матеріалу на органи чуття у свідомості дитини виникає образ сприйняття. У його створенні беруть участь не тільки відчуття, але й пам’ять, мислення, досвід. Учень не просто споглядає, а активно діє.
В 6 класі був проведений урок на тему: "Види коренів. Типи кореневих систем. Видозміни коренів", на якому використовувалась інтерактивна панель, завдяки якій проходить активна взаємодія з класом, учні були активними на уроці, найбільше їм сподобалося виконувати інтерактивні вправи та завдання на дошці.
Лише активна взаємодія та яскраві образи сприйняття дають можливість краще засвоювати навчальний матеріал.